۸ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۱

علیرضا رضايی در گفتگو با مهر:

رقابتهای انتخابی تنها راه ملی‌پوش شدن است/ المپيكی‌ها مستثنی‌ نيستند

رقابتهای انتخابی تنها راه ملی‌پوش شدن است/ المپيكی‌ها مستثنی‌ نيستند

مربی تیم ملی کشتی آزاد در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی این تیم گفت: تمامی مدعیان باید برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی در مسابقات انتخابی شرکت کنند.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر تمرینات تیم ملی تعطیل شده و مهمترین برنامه پیش روی ما برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در روزهای 30 و 31 خردادماه است.

وی ادامه داد: کشتی پس از سال‌ها به سمت قانونمندی پیش می‌رود و تمامی مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی تاکنون در چندین مسابقه شرکت کرده‌اند، تا در نهایت درهر وزن حدود 12 کشتی گیر در مرحله نهایی به میدان بروند.

دارنده مدال نقره المپیک آتن تصریح کرد: تمامي کشتی گیران از جمله آزادکاران المپیکی باید در رقابتهای انتخابی شرکت کنند، این مسابقات بصورت دوحذفی انجام می شود و برای اجرای بیشتر عدالت فینالیست های سه بار به مصاف هم می روند.

رضایی با اشاره به تغییر عقیده فیلا در برگزاری مسابقات انتخابی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی طبق مقررات فعلی فدراسیون جهانی کشتی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سفر به تورنمنت قرقیزستان به دلیل تامین نشدن منابع مالی انجام نمی شود و این در حالی بود که میزبان هزینه تغذیه و اسکان را پذیرفته و ما تنها قرار بود هزینه رفت و برگشت را بپردازیم!

دارنده مدال نقره المپیک آتن در پایان گفت: کشتی برای پیشبرد برنامه های خود نیاز به شرکت در تورنمنت های بین المللی دارد ولی متاسفانه چند ماه است که کشتی گیران در هیچ رده ای سنی به مسابقات برون مرزی اعزام نشده اند که این کار را برای نتیجه گیری سخت می کند.

 

کد خبر 2064767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha